ニュース

アーカイブ

RSS

確認★インフォメーションデスク時間変更のお知らせ★

2012年1月27日

誠に勝手ながら、2月1日から1階インフォメーションデスクの営業時間帯が変更となりました。これに合わせまして、3階のゲストリレーションデスクの利用を開始いたします。1階スタッフ不在時の観光案内、お荷物のお預かり、宅急便のサービスなどは、お気軽に3階ゲストリレーションスタッフ、もしくはフロントスタッフにお申し付けください。以下の時間帯での営業となりますので、ご了承願います。

1階インフォメーションデスク   午後1時―午後7時
3階ゲストリレーションデスク   午前8時―午後10時

★ Schedule changes of information desk★

We would like to inform our guests about changes in working hours of the information desk located on the 1st floor of Mercure Sapporo. Also, we will start using the Guest Relations desk on the 3rd floor. If you need tourism information, storage luggage service, post service or other, during unattended hours on the 1st floor, please feel free to ask our guest relation staff or front desk staff on the 3rd floor.

1st floor information desk 1pm―7pm
3rd floor guest relation desk 8am―10pm